המלחמה בהתפשטות הנגיף: השוטרים ערכו 20 אלף ביקורי בית

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המלחמה בהתפשטות הנגיף: השוטרים ערכו 20 אלף ביקורי בית

    במשטרה מרכזים מאמץ רב למנוע הפרות של בידוד ביתי, לאור הסכנה לבריאות הציבור. 135 תיקי חקירה נפתחו כנגד מפירי צווי בידוד ביתי. במשטרה נלחמים בהודעות הכזב המופצות בציבור וגורמות לבהלה – 21 חקירות נפתחו כנגד המפיצים

    Israeli police officers seen in the ultra orthodox Jewish neighborhood of Meah Shearim as they close shops and disperse public gatherings following the government decisions in an effort to contain the spread of the coronavirus. March 22, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ????? ??????? ?????? צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: במשטרה מדווחים כי מאז החל המאבק לבלימת הנגיף ועד היום, המשטרה פתחה ב-135 חקירות כנגד מפרי בידוד. המשרה נכנסה גם למאבק בהודעות השקר שגורמות לבהלה בציבור ופתחה ב-21 חקירות כנגד מפיצי הודעות הפייק ניוז.

    במשטרה מספרים כי עד כה בוצעו כ-20,000 ביקורים למבודדים, הביקורים החלו במטרה לוודא כי אכן כל כללי הבידוד נשמרים כפי שמחה משרד הבריאות. השוטרים מסרו 74 דו"חות – מרביתן בגין סירוב לפיזור התקהלות אסורה.

    בנוסף 32 עסקים שפתחו בניגוד להוראות קיבלו צווי סגירה לאור הפרת הנחיות באופן בוטה. במשטרה מציינים כי מרבית הציבור בישראל נשמע להנחיות כחריגות מהן מטופלות ע"י המשטרה בהתאם.

    המשטרה כיום פועלת במתכונת מתוגברת וממשיכה כל העת בביצוע משימות אכיפה. עיקר המאמץ המשטרתי מתמקד בפיקוח והסברה לציבור, בפרט בכל הנוגע למפרי צווי בידוד, התקהלות אסורה ופעילות בתי עסק בניגוד להנחיות. יש לציין כי רובו הגדול של הציבור נשמע להנחיות והוראות משרד הבריאות ופועל באחריות, וככל שהשוטרים נתקלים בחריגות – מתבצעת אכיפה בהתאם.

    ככל שעולה חשד לקיומה של עבירה פלילית, במשטרה פועלים מיידית כנגד אותם מפרי צווים, זאת על מנת למנוע את הפצת והתפשטות נגיף הקורונה בישראל.

    בימים האחרונים ביקרו שוטרים בכל רחבי הארץ גם באלפי בתי עסק שונים, בשווקים, במרכזי הקניות. במשטרה מספרים כי רובם המוחלט של בעלי העסקים, קיימו והקפידו על ההנחיות במלואן. נוסף למאמצי הסברה משמעותיים המתבצעים בשטח.

    במשטרה קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור של מידע כוזב שכל תכליתו לזרוע בהלה בקרב הציבור.

    מידע רלוונטי ומוסמך, לרבות עדכונים והנחיות רשמיות, יופצו רק על ידי הגורמים המוסמכים לכך. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.



    0 תגובות